Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antti Tuisku ja uusi musiikkityyli

Vierailija
19.09.2015 |

Niin mikä tämä Antin uusi musiikkityyli ja muukin naaman vääntely /kielen näyttötyyli yms oikein on? Olen ollut vähän pimennossa ja nyt yhtäkkiä huomaan, että ennen fiksuna miehenä pitämäni Antti on muuttanut tyyliään täysin. Ulkoinen habitus muistuttaa Miley Cyrusia ja musiikki on... täyttä tuubaa nykyään?!? Tykkäsi niin Tuiskun Hyökyaallosta yms mutta nämä Keinutaan ja joku muukin jonka nimeä en muista pistää kysymään, että mitä hittoa on tapahtunut? Onko Antti alkanut vetää aineita vai mitä tämä muutos meinaa? Oon vaan niin hämmentynyt, kuin tuolilta pudonnut. :O

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin olin aluksi tosi hämmentynyt, mutta mitä enemmän kuuntelen sitä uutta levyä, niin sitä enempi siitä tykkään. Minusta on ihan hienoo, että Tuisku on onnistunut uudistumaan ja saanut tän levyn myötä uusiakin faneja. Se edellinen levy (siinä oli se Rakkaus on -biisi) oli tosi laimee ja täys floppi. Ei ollu hirveest muuta vaihtoehtoo ku uusi suunta.

Vierailija
2/13 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu ole kiinnittänyt asiaan huomiota? Olenko ainoa, joka ihmettelee?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään tästä uudesta Antista <3 .

Ja Antti itsehän on kertonut, että esittää nyt juuri sellaista musiikkia mitä haluaa. On vuosia siis esittänyt sitä mitä levy-yhtiönsedät on käskenyt.

Vierailija
4/13 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot tekee mitä tykkää vuonna 2015. Säälittävää touhua!

Vierailija
5/13 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me no like.Rovaniemi/New york -tyyli oli enempi mieleeni

Vierailija
6/13 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just positiivinen muutos.

Vierailija
7/13 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin vanhasta ja tykkään uudesta.

Vierailija
8/13 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin uusi tyyli on Kylieminoquemainen pop-kuningatar ja sopii hänelle täydellisesti! Tykkään enemmän kuin ne aikaisemmat lapin joikut. 

Vierailija
9/13 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on esiintyjä työkseen. Se tekee juuri sellaista musiikkia millä se saa tahkottua rahaa.

Vierailija
10/13 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuisku on just paras! Loistavan sata salamaa veti Rostille!

Vierailija
11/13 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin myös Antin aiemmasta mutta menee tää nykyinenkin esim Keinutaan on ihan loistava. Vain elämää Satasalamaa aivan supermagee ja ens jakson Ville-Gallen biisi tosi hyvä (katsoin ruutuplussasta). 

Vierailija
12/13 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on tyypillinen bottom.

Vierailija
13/13 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä uudesta tyylistä. Hyvä veto Antilta. Nousi kiinnostavuus ihan uudelle tasolle niiden pliisujen rakkausjollotusten jälkeen. Toki niissäkin oli hyviä biiseja mutta ei oikein mitään uudistumista eikä tuoretta enää. Peto on irti -biisi oli aluksi että mitä helkkaria tää on mutta kun hoksaa tuon huumorin ja itseironian noissa biiseissa ja antaa biitin viedä, uppoaa kyllä. Blaa blaa oli sitten jo ihan ykkönen. Ja toi eilinen Sata Salamaa hienosti samaa tyyliä. Jees, tykkään. Ja Antin valoisa persoona on iso juttu myös.