Lue keskustelun säännöt.
Millainen koulutus/palkkaus on tällaisen palstan modeilla? Koulupudokkaita?
Kommentit (2)
Yksi on lääkäri. Toinen on opettaja. Kolmas rekkakuski. Neljäs kirjailija.
Mitä sinä teet työksesi? "Poistelen työkseni vääriä mielipiteitä."
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Autobotti ei varmaan saa palkkaa. Älä ota sitä henkilökohtaisesti, se on ohjelmoitu tekemään noin.