Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen koulutus/palkkaus on tällaisen palstan modeilla? Koulupudokkaita?

Vierailija
07.09.2015 |

Eivät nimittäin vaikuta kovin välkyiltä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autobotti ei varmaan saa palkkaa. Älä ota sitä henkilökohtaisesti, se on ohjelmoitu tekemään noin.

Vierailija
2/2 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on lääkäri. Toinen on opettaja. Kolmas rekkakuski. Neljäs kirjailija.

Mitä sinä teet työksesi? "Poistelen työkseni vääriä mielipiteitä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan