Lue keskustelun säännöt.
Ajattelen vain ystäväni hääyötä
Vierailija
07.09.2015 |
Uskova ystäväni menee kohta naimisiin uskovan miehen kanssa. Ystäväni on 26 ja tiedän että hän on neitsyt. Mietin koko ajan, millainen heidän hääyönsä tulee olemaan.
Olenko jotenkin pervo?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla