Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brain burnerz ei ollutkaan salmiakkia! :(

Vierailija
04.09.2015 |

Mä jotenkin kuvittelin! Makea kurkkupastillin tyyppinen karkki, missä vähän jotain chiliä tai jotain. Kielellä vähän poltteli. Pettymys!

Mistä kunnon tujua salmiakkia? Turkinpippureita voisi mussuttaa vaikka pussin kerralla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se minulle ollut tarpeeksi tujua. En nyt osaa neuvoa mikä olisi väkevämpää, joku Turkinpippuri ehkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän