Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassat suuttuu jos tervehtii ensin

Vierailija
04.09.2015 |

Olen huomannut että kassat suuttuu jos tervehdin itse ensin kun tulen kassalle. Teen sitä koska ajattelen asioimisen menevän siten nopeammin. ( jonoa minun takana)

Aina se " Vittuako siinä tervehdit , MINÄ tervehdin ensin" - ilme joka tulee.

Eli kyse on siitä että heidät on käsketty tervehtiä. muuten he ei sitä jollekin vitun asiakkaalle tekiskään...

Luulevat olevansa täkeitä kun tervehtivät ensin.... He PÄÄTTÄVÄT tervehtimisestä !

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan kyllä perimmäisten asioiden äärellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä