Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minua kiusattiin lapsena tästä asiasta?

Vierailija
04.09.2015 |

Olin ala- ja yläasteen kiusauksen kohteena sen takia, että isäni on vanhempi, kuin monet muut vanhemmat. Olen nyt 19-vuotias ja isäni 66. Isäni ei käyttäytynyt mitenkään poikkeavasti, ei ainakaan koulukavereiden nähden. Oli kauheaa, kun vanhemmilleni kerrottiin tästä kiusaamisesta ja kotona vahingossa näin, kun isä itki vanhempien makuuhuoneessa äidille, että kun on niin vanha. Nykyäänkin isä puhuu paljon siitä, kuinka hän tuntee itsensä niin vanhaksi, ja itsetuntoon selvästi vaikutti tämä mun kiusaus asiasta. Isä kyseli, että enkö tuonut kavereita kotiin, koska häpesin vanhaa isää. Ei, viihdyin vaan paremmin ulkona leikkimässä. Tuskin koskaan uskoi tätä selitystä :( isä on tosi liikunnallinen, loistavassa kunnossa ja käy yhä töissä. Hän on esim. paljon lihaksikkaampi ja vahvempi, kuin salilla käyvä isoveljeni (22v)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin myös. Isä täytti 60 samana vuonna kuin minä 15 vuotta.

Vierailija
2/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusatuksi voi joutua mistä vaan. Ja kyllä lapsena oli coolia nuori ja trendikäs äiti/isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kouluaikoina äidin korkea ikä oli tabu, isän ei.

Vierailija
4/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:35"]

Kiusatuksi voi joutua mistä vaan. Ja kyllä lapsena oli coolia nuori ja trendikäs äiti/isä.

[/quote]

Harmittaa vaan, kun itse kiusaus loukkasi enemmän isää kun mua. Koki itsensä niin huonoksi vanhaksi ukoksi, jonka raihnaus saa lapsensa kiusan kohteeksi. Nämä olivat hänen omat sanansa :( ap

Vierailija
5/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset keksii kiusaamisen aiheen aivan mistä vain. Omalleni on lällätelty äidistä joka on saanut lapsena hänet (olin 16v)

Eli vaikka en ole raihnainen vanha ämmä, niin silti lällätellään kun olen niin nuori, lasten kavereiden vanhemmat ovat lähempänä äitini ikää kuin minun ikääni.

Eli ei tosiaankaan ole välttämättä coolia olla nuori äiti. Nyt olen nuoren näköinen 31v ja kyllä se itseänikin kirpaisee mennä vanhempainiltoihin jossa ole selvästi muita nuorempi, joskus lapsen ala-aste aikoina kukaan ei niissä kahvihetkissä puhunut minulle edes.

Vierailija
6/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kiusataan melkein mistä vaan. Mua kiusattiin koska äitini oli hullujenhuoneella eli mielisairaalassa hoitajana. Mua haukuttiin hulluhuonehoitsun hulluksi lapseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:48"]Lapsena kiusataan melkein mistä vaan. Mua kiusattiin koska äitini oli hullujenhuoneella eli mielisairaalassa hoitajana. Mua haukuttiin hulluhuonehoitsun hulluksi lapseksi.
[/quote]Mua kiusattiin kun mutsi oli apteekissa töissä. Kuulemma myi korsuja ja huumeita. Hohhoijaa!

Vierailija
8/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi korjaa: KORTSUJA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:46"]

Lapset keksii kiusaamisen aiheen aivan mistä vain. Omalleni on lällätelty äidistä joka on saanut lapsena hänet (olin 16v)

Eli vaikka en ole raihnainen vanha ämmä, niin silti lällätellään kun olen niin nuori, lasten kavereiden vanhemmat ovat lähempänä äitini ikää kuin minun ikääni.

Eli ei tosiaankaan ole välttämättä coolia olla nuori äiti. Nyt olen nuoren näköinen 31v ja kyllä se itseänikin kirpaisee mennä vanhempainiltoihin jossa ole selvästi muita nuorempi, joskus lapsen ala-aste aikoina kukaan ei niissä kahvihetkissä puhunut minulle edes.

[/quote]

Muistan kanssa, kun yläasteikäiset kehtas elehtiä härskisti nuoremmille äideille. Siinä se vanhempien paheksunta suuntautu niihin nuoriin vanhempiin, eikä niihin kauhukakaroihin. Ap

Vierailija
10/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista lapsista ja vanhemmista löytyy sen verran vikoja että aihe keksitään. Ihan kaikista. Eri paikkakunnilla ja ikäluokissa aiheet on erilaiset. Kiusaaminen pitää ottaa vakavasti mutta se syy on ihan mitä sattuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isä myös vanha, mutta ei ole koskaan kiusattu. Päin vastoin, suosittujen joukossa. Hassua että joku voi kiusaa tuollaisesta? Tai ei hassua, mutta outoa..

Vierailija
12/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat isät on just kuumia. Mun fantasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yritettiin kiusata ala-asteella nuoresta äidistäni (sai minut 18-vuotiaana) ja vanhempieni avioerosta (joka oli siihen aikaan todella harvinaista). En piitannut moisesta pätkän vertaa, vaan sanoin kiusaajille yhtä pahasti takaisin, kiusaaminen loppui lyhyeen.

Vierailija
14/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:34"]Olin ala- ja yläasteen kiusauksen kohteena sen takia, että isäni on vanhempi, kuin monet muut vanhemmat. Olen nyt 19-vuotias ja isäni 66. Isäni ei käyttäytynyt mitenkään poikkeavasti, ei ainakaan koulukavereiden nähden. Oli kauheaa, kun vanhemmilleni kerrottiin tästä kiusaamisesta ja kotona vahingossa näin, kun isä itki vanhempien makuuhuoneessa äidille, että kun on niin vanha. Nykyäänkin isä puhuu paljon siitä, kuinka hän tuntee itsensä niin vanhaksi, ja itsetuntoon selvästi vaikutti tämä mun kiusaus asiasta. Isä kyseli, että enkö tuonut kavereita kotiin, koska häpesin vanhaa isää. Ei, viihdyin vaan paremmin ulkona leikkimässä. Tuskin koskaan uskoi tätä selitystä :( isä on tosi liikunnallinen, loistavassa kunnossa ja käy yhä töissä. Hän on esim. paljon lihaksikkaampi ja vahvempi, kuin salilla käyvä isoveljeni (22v)
[/quote]

Lyhyesti sanottuna kiusaaminen johtui -kuten aina- kiusaajien alhaisesta mielestä. Olen pahoillani sinun ja isädi puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamittaa isäsi puolesta! Ja tyhmä syy kiusata, joka ei kylläkään yllätä.

Vierailija
16/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska lapset nyt yleisesti ovat melkoisia vajakkeja.

Vierailija
17/17 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja nuoret kiusaa melkeinpä millä verukkeella tahansa. Kunhan vaan on tavalla tai toisella erilainen.. Tai myös vaihtoehtoisesti ihan samanlainen kuin muut. On ne muksut outoja