Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia vuokratyöfirman keikkatyöstä?
04.09.2015 |
Opteam, Varamiespalvelu, Staffpoint... Mitä näitä nyt on. Miten toimii? Onko raskasta mennä aina vain uuteen ja uuteen paikkaan? Kiitos vastauksista!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olin yhden vuokrafirman kautta kesätöissä, 2kk pätkä josta työpaikka oli yhden viikon suljettuna. Tuona viikkona olisin voinut pitää kesälomaa mutta vuokrafirmasta tarjosivat sille viikolle toista duunia. Jos en olisi kesän loputtua muuttanut, olisin päässyt tuon toisen firman palkkalistoille määräaikaisena ja sen jälkeen mahdollisesti vakituiseksi. Työ vain oli ihan hirveän nopeatahtista ja tarkkakin olisi pitänyt olla (elintarvikkeita ja lääkkeitä kyseessä), niin tuskin olisin kauaa jaksanut. Toisaalta tuossa on hyvää se, että mahdollisesti pääsee kokeilemaan aika montaa erilaista duunia mutta toimeentulon kannalta on aika raastavaa tehdä viikon-parin sopimuksia ja miettiä saako milloin uuden duunin ja miten pitkäksi aikaa.