Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä ikäsiä vanhempasi ovat,entä sinä?t.ammattivalittaja
04.09.2015 |
Minä täytän 10 päivän päästä 42v ja vanhemapani ovat isä 80v ja äiti 78v.
Kommentit (24)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tänävuonna isä 57, äiti 40, minä 20 :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä 44v. Äitini 76v. ja isäni 78v. (Isoisäni 95v. ja isoäitini 94v.)
OHI;
Mieheni 46v. , hänen isänsä 71v. ja äiti 73v. Isoäiti 89v., isoisä kuoli 83-vuotiaana.
Lapsemme ovat 13v., 9v,. ja 6v.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
44v. Isäni olisi 78v ja äitini olisi 79v.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä 25v, isäni 62v ja äitini 52v.
Olen 20, isä 70 ja äitiä ei enää ole
Entä minkä ikäisiä siskosi/veljesi ovat? mun siskoni toinen 55v ja toinen 54v.ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 12:27"]
Minä 26v, vanhemmat 44v.
[/quote]
Sisarukset 23, 20 ja 16
Alue: Aihe vapaa
Isäni on 53 ja äitini 55. Minä olen 30v.