Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia juoksurepuista?
04.09.2015 |
Olen jo googlannut aihetta ja vastaan on tullut, että pienikokoisen naisen voi olla hankalampi löytää napakkaa juoksureppua (olen 160 cm). Ja myös, että kannattaa ottaa sellainen, johon mahtuu vain välttämättömin sen sijaan että ottaisi isoa, jossa on monta litraa tilaa.
Etsin itse juoksureppua työmatkoja varten (lompakko, pikkutavaroita ja pari vaatetta). En taas niinkään etsi ratkaisua, jossa juomapullojen kanto on tärkein ominaisuus. Onko teillä kokemuksia?
Kommentit (3)
En ole kuullutkaan, mutta kuulostaa kätevältä! Voisin itsekin hankkia tuollaisen, joten kokemukset tervetulleita myös tänne!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
up