Inisetkö/ynisetkö aamulla herättyäsi jonkin aikaa ennen kuin nouset?
Minä teen niin melkein joka aamu. Äitini kerran oltua luonani yötä kuuli aamulla ininäni ja tokaisi että "voi mitä meteliä sä pidät" :D
Kommentit (35)
Olenko oikeasti ainoa joka inisee? Ap
En, eikä meidän perheessä kukaan inise. :D
En. Eikä kukaan perheessämme. En ole moiseen törmännyt, mutta mitäs sitten? Inise ihan rauhassa :-)
Siis miten iniset, nouset ylös ja kuljet inisten kauanko? Mä itse sammallan ja raakun matalalla äänellä kuin mikäkin humalikko kyllä juuri noustuani.
En tunne ketään aamuynisijää. Ja olen sentään ollut sairaalassa yötöissä yli 10 vuotta, siinä ajassa olisi jo luullut edes muutavan tuollaisen kohtaavansa.
En muuten kuin joskus jos venytyttää oikein paljon niin sillon puolivahingossa pääsee sellanen ihme yninä samalla suusta :D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:59"]Siis miten iniset, nouset ylös ja kuljet inisten kauanko? Mä itse sammallan ja raakun matalalla äänellä kuin mikäkin humalikko kyllä juuri noustuani.
[/quote]
Ei vaan kun olen juuri herännyt alan ynistä sängyssä samalla kun pyöriskelen ja yritän jaksaa nousta sängystä. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:59"]Siis miten iniset, nouset ylös ja kuljet inisten kauanko? Mä itse sammallan ja raakun matalalla äänellä kuin mikäkin humalikko kyllä juuri noustuani.
[/quote]
Ei vaan kun olen juuri herännyt alan ynistä sängyssä samalla kun pyöriskelen ja yritän jaksaa nousta sängystä. Ap
[/quote]
Jotenkin se herättää paremmin kun saa kunnolla ynistä. Paineet purkautuu. :D Ap
Itikat eli hyttyset eli sääsket inisevät ja lehmät ynisevät. Koska en kuulu kumpaankaan lajiin, nousen heti herättyäni ylos ja lähden kahvinkeittoon.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:15"]Itikat eli hyttyset eli sääsket inisevät ja lehmät ynisevät. Koska en kuulu kumpaankaan lajiin, nousen heti herättyäni ylos ja lähden kahvinkeittoon.
[/quote]
Minä siis kuulum jompaan kumpaan lajiin. Ehkä jopa molempiin. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:15"]Itikat eli hyttyset eli sääsket inisevät ja lehmät ynisevät. Koska en kuulu kumpaankaan lajiin, nousen heti herättyäni ylos ja lähden kahvinkeittoon.
[/quote]
Itikka=lehmä
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:15"]Itikat eli hyttyset eli sääsket inisevät ja lehmät ynisevät. Koska en kuulu kumpaankaan lajiin, nousen heti herättyäni ylos ja lähden kahvinkeittoon. [/quote] Minä siis kuulum jompaan kumpaan lajiin. Ehkä jopa molempiin. Ap
[/quote] Verenimijälehmä :0
Hyppään sängystä herätyskellon soitua, otan muutaman askeleen ja muistan, että jopas taas ottaakin pumpusta tämä äkkiä herääminen.
Semmoinen ooiih vittu venytyksen kanssa melkein joka aamu. Sitten silmät ristissä kuselle ja kahvin keittoon että saa silmät oikeasti auki. Aamut on elämän synkintä aikaa. Paitsi kun saa nukkua pitkään niin silloin aamutkin on ihan ok.
saatan joskus inistä ,mutta useimmiten kiroilen itsekseni
En inise tai muutenkaan jää sänkyyn pyörimään, nousen yleensä sängystä salamannopeudella. En anna aivoille aikaa ajatella että "jaksaisko sitä nousta"
Ihania vastauksia ♡ kirjoitteleepi ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 11:15"]Itikat eli hyttyset eli sääsket inisevät ja lehmät ynisevät. Koska en kuulu kumpaankaan lajiin, nousen heti herättyäni ylos ja lähden kahvinkeittoon. [/quote] Minä siis kuulum jompaan kumpaan lajiin. Ehkä jopa molempiin. Ap
[/quote]
Olet siis pohojalaanen lehmä = itikka, et mikään kahden lajin risteytys :-)
En tosiaankaan, enkä tunne ketään inisijää :D