Lue keskustelun säännöt.
Mitäs jos olisin naapurisi?
Kommentit (2)
Koska en voisi uskoa, että olet perjantai-iltana vauvalehden keskustelupalstalla. Naapurissa kun asuu reilu 50v rouva, toisessa taas 18v tyttö.
Tosin voisihan sitä kumpi tahansa täällä käydä :-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
:-(