Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elatusmaksun muuttaminen?

Vierailija
28.08.2015 |

Onko molempien pakko olla paikalla, jos elareihin haetaan muutosta pienentyneiden tulojen takia? Exällä alkaa olla maksuvaikeuksia, enkä haluaisi alkaa minkään perinnän kautta niitä vaatimaan, mutten myöskään haluaisi lähteä ko henkilön kanssa mihinkään lastenvalvojallekaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se vain voi maksaa sulle vähemmän? Meillä on papereissa sovittu se minimi, jotain sadan euron luokkaa, mutta olen sanonut eksälle, ettei tarvitse maksaa.

Vierailija
2/2 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen osa-aikatyötä, joten tuo minimielatuskin tulee tarpeeseen. Mies ei elareiden lisäksi osallistu mihinkään lasten kustannuksiin tai asioihin. Ei ilman uutta vahvitusta voi hakea kelasta elatusapua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi