KappAhlin palautuksista: Onko myyjät ohjeistettu niin, ettei ko. palautettua ale-vaatetta...
...laiteta takaisin myyntiin niin kauan kuin palautuksen tehnyt asiakas on vielä myymälässä?
Tein nimittäin palautuksen (ale-hinnaltaan 13€:n lastenvaate) ja myyjä laittoi hintalappuun vielä alemman hinnan (7€) samantien kun olin kassalla tekemässä palautusta, mutta myyjä ei vienyt ko. vaatetta takaisin myyntiin niin kauan kun kiertelin liikkeessä (ja kiertelin jonkin aikaa).
Olisin voinut ostaakin ko. lastenvaatteen uudella alehinnalla, josta olisin vielä hinnasta KappAhlin clubilaisena saanut ½ pois eli 3,50€.
Kommentit (11)
että johan tuollainen keinottelu olisi alkanut vituttamaan.
ikinä kehdannut mennä sitä uudelleen ostamaan palautuksen jälkeen. Joku ylpeys pitää olla!
ikinä kehdannut mennä sitä uudelleen ostamaan palautuksen jälkeen. Joku ylpeys pitää olla!
että en ota vaatetta käyttöön heti. Jos käyn kaupassa uudelleen, kun hinnat ovat alentuneet ja siellä on alempaan hintaan sama vaate, niin ostan sen ja palautan edellisen seuraavana päivänä.
Köyhä olen ja pakko on jotain yrittää...
Olisin toiminut noin, jos siellä olisi ollut se sama vaate uudella ale-hinnalla, mutta kun ei ollut!
Tietenkin olisin maksanut sen vaatteen liikkeen toiselle kassalle...
Oikeasti, mitä v*tun väliä sillä olisi ollut ko. myyjälle, haloo......
aina päivän päätteeksi kaikki, ei siis kiikutella erikseen.
palautit sen toisesta syystä?
Ei kai se sun palautuksen syy ollu se että oli liian kallis, vai oliko?
Oikeasti, mitä v*tun väliä sillä olisi ollut ko. myyjälle, haloo......
Terve myyjä ajattelee myös työnantajansa etua.
Palautin siksi, kun kyse oli "muotihömpästä" eli Hannah Montanan puserosta, jossa alunperin oli hintaa vain tuon Hannah Montanan takia.....
Pusero muuten oli OK.
ap edes osti paidan alunperin, jos se oli liian kallis? Olisit jättänyt ostamatta.
kieltäytynyt myymästä sitä sinulle edelleen alennetulla hinnalla.