Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumeen mittaaminen kainalosta?

Vierailija
12.01.2011 |

Voiko olla että ihmisellä ei kainalosta mitattuna tulekaan oikea lämpö, koska aina kun tuntuu ihan hirveän kuumeiseltä olo kainalomittari näyttää lämmöksi 36.6 kun mittasin korvakuumemittarilla näytti 37.7.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi lukemaan lisätä ainakin se puoli astetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän