Lue keskustelun säännöt.
Kuumeen mittaaminen kainalosta?
12.01.2011 |
Voiko olla että ihmisellä ei kainalosta mitattuna tulekaan oikea lämpö, koska aina kun tuntuu ihan hirveän kuumeiseltä olo kainalomittari näyttää lämmöksi 36.6 kun mittasin korvakuumemittarilla näytti 37.7.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pitäisi lukemaan lisätä ainakin se puoli astetta.