Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähäsokerinen jogurtti

Vierailija
17.05.2014 |

Minne hävisi kaupoista valion 30% vähemmän sokeria sisältävät jogurtit? En ole nähnyt enää pitkään aikaan. Suositelkaa minulle jokin jogurtti mikä sisältäisi vain 10% sokeria. Kaikki tuota enemmän sokeria sisältävät maistuvat aivan liian makeilta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:45"]hah, ihan naurettavaa että normi sokerijogurtissa sokeria 12g/100g ja tässä 'vähäsokerisemmassa 9-10g/100g.

[/quote]

No se on 30% vähemmän...ja silti ällömakeeta.

Vierailija
2/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta maystamatonta/kreikkalaista ja lisää itse marjat ja tarvittaessa makeuta hunajalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä olen tehnytkin. Toisinaan toivoisin muutakin.

 

ap

Vierailija
4/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:00"]

Niinpä olen tehnytkin. Toisinaan toivoisin muutakin.

 

ap

[/quote]

 

Mitä muuta?  Jos sulla on kreikkalainen/turkkilainen jugurtti, niin sähän saat tehtyä siitä minkälaisen vaan eri tavoin maustamalla.

Vierailija
5/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiltä meiltä ainakin löytyy. t. Prismalainen

Vierailija
6/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön Valion eila rasvatonta, maustamatonta luonnonjogurttia. Vähän sokeria, ei rasvaa, ei laktoosia, paljon proteiineja, ei mitään ylimääräistä. Siihen lisäksi esim. Bonne persikkasosetta ja Finaxin hedelmämysliä, namnam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:10"]Kyllä niiltä meiltä ainakin löytyy. t. Prismalainen

[/quote]

Off topic, mihis (lue: miksi) teiltä on Novelle Frissit hävinny?

Vierailija
8/8 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah, ihan naurettavaa että normi sokerijogurtissa sokeria 12g/100g ja tässä 'vähäsokerisemmassa 9-10g/100g.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi