Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin sitten tilaamaan Cosmopolitanin...

Vierailija
19.04.2007 |

Kyllästyin Me Naiset-lehteen ja just soitti myyjä. " Nuorekas" vaihtoehto =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellenikin tuli jonkin aikaa, mutta on kyllä niin huono lehti kuin olla ja voi. Tai ehkä sopii sinkkuelämäntilanteeseen :)



Pidemmän päälle kyllä toistaa itseään ihan liikaa.

Vierailija
2/9 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Itsellenikin tuli jonkin aikaa, mutta on kyllä niin huono lehti kuin olla ja voi. Tai ehkä sopii sinkkuelämäntilanteeseen :)

;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä naurattanu hirveesti ne tyhmät jutut... Voi olla että niihinkin vuodessa ehtii kyllästyä =) ap

Vierailija
4/9 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko aikana, kun sitä luin, joten vinkit menivät hukkaan vuosikausia.

Vierailija
5/9 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


koko aikana, kun sitä luin, joten vinkit menivät hukkaan vuosikausia.

seksiniksejä kyllä kivasti.

Vierailija
6/9 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen on saanut takaapäin ja ollut miehen päällä käsien varassa.... Ja ihan kuvia katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinuna 6 en kyllä missään nimessä menis perumaan!!! =) ap

Vierailija
8/9 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen lehti tuntui niin typerältä ettei mitään rajaa..! Sellaista väkisin väännettyä " mimmienergiaa" ja naisten " yhdistämistä" tyyliin typerät lauseet sanottavaksi uudelle tuttavuudelle. Joka vuosi samat jutut lehdessä, joskus jopa melkein sanasta sanaan: " Näin taiot kilot pois!" , " Kuinka karistaa mies kannoiltasi" , " Tasa-arvon nainen -nimi tähän-" jne.

Onneksi kasvoin irti tuosta metropoliitti-sinkku-big city-vaiheesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samperi, tekisivät edes omia, suomalaiseen mielenlaatuun ja kulttuuriin sopivia juttuja, mutta ilmeisesti resurssit ja taidot ei riitä.