Lue keskustelun säännöt.
Vähänkö jenkit on tyhmiä. Luulevat asuvansa jossain lintukodossa, missä ei tapahdu mitään pahaa.
25.04.2007 |
Ja kun jotain tapahtuu (kuten vaikkapa 911), niin tyypit on ihan huuli pyöreänä ihmettelemässä miten tuollaista voi tapahtua jne.
Kommentit (4)
kuoliaaksi koulussa. Käsittämätöntä vouhkaamista mokomasta asiasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siksihän siellä varustaudutaan asein ja pelätään.
Jossei niitä julkastas muut pössit tajuais että niin ei pääse JULKKIKSEKSI:
Kuinka monessa muussakin maankolkassa kuolee 30 koululaista ja kuka niistä uutisoi viikko tolkulla ei kukaan.