Lue keskustelun säännöt.
IKEA tampereelle!!!
19.04.2007 |
Aivan huippua. Ei tarvitse reissuta Helsinkiin asti koko päivän reissuja, vaan saa poiketa silloin kun jotain sattuu tarvitsemaan.
Kommentit (2)
Sitä on jauhettu varmaan viis vuotta, mutta onko ne nyt vihdoin saanut jonkun suunnitelman tehtyä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos pitää purkaa osiin, niin kyllä se o sit siinä... Ja toisekseen, ei helsingissä ole Ikeaa vaan Espoossa ja Vantaalla =)