Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut liikaa imetyksen myötä. Haluan 2 kiloa takaisin, mutta millään ei meinaa tulla.

Vierailija
25.04.2007 |

Koko ajan joku juttu stressaa eikä oikeen oo ruokahalua. Täytyy kai taas avata siideri, jotta sais energiaa. Ei tota suklaatakaan jaksa levykaupalla syödä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi