Lue keskustelun säännöt.
Olen laihtunut liikaa imetyksen myötä. Haluan 2 kiloa takaisin, mutta millään ei meinaa tulla.
25.04.2007 |
Koko ajan joku juttu stressaa eikä oikeen oo ruokahalua. Täytyy kai taas avata siideri, jotta sais energiaa. Ei tota suklaatakaan jaksa levykaupalla syödä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla