Mikä liike myy Concord turvavyöistuimia?
pääkaupunkiseudulla? haluan punaisen lift evo pt:n
Kommentit (5)
ja vauvattaresta voi ainakin tilata
Milloin noita on tullu kauppoihin????!! Surffasin viime vuonna ADACin testejä, kun yritin löytää parasta tuolia 3-vuotiaalle ja Concordin oisin halunnut... ei ollut silloin vielä niitä Suomessa, oisin ehdottomasti ottanut minäkin :(((
No tokalle sitten...
on ihana. Meidän tytöillä on kummallakin :) Väri on tosi herkullinen ja tytöille mieluinen. Mieheni hankki ne myös AT-lastenturvasta, jos en ihan väärin muista. Ollaan oltu oikein tyytyväisiä tuoliin, siinä on tosi hyvä suoja sivulla -tukee myös nukkuvan lapsen niskaa niin ettei retkota.
niin Partasella täällä kuopiossa oli vissiin...mieheni katseli niitä samalla kun itse ostin ihanan imetystyynyn sieltä.
myy keravan muovi ja lelu... me ostettiin kuukausi sitten Magnum sieltä meidän jässikälle.