Lue keskustelun säännöt.
Miten on mahdollista,että lapsi
05.02.2007 |
ei saa jatkaa easkarissa siellä,missä on ollut päivähoidossa. Nyt parhaat kaverukset joutuvat eri paikkaan;((((((
Kommentit (2)
Mutta älä tuhlaa energiaasi taistelemalla tuulimyllyjä vastaan. Lapsesi saa varmasti uusia kavereita uudessa paikassa. Ja vanhoihin voi pitää yhteyttä vapaa-ajalla.
Eikös ole ihan hyväkin asia, että lapsesi tutustuu jo valmiiksi tuleviin koulukavereihinsa eskarissa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mahdollistahan se on titenkin on, jos lapsi kuuluu eri koulupiiriin kuin päiväkoti. Lapsellahan on oikeus eskariin omassa piirissään. Yleensä kyllä päiväkodissa jo olevat lapset automaattisesti pääsevät sen pk:n eskariin, mutta jos ryhmät tulee täyteen alueen omista lapsista, niin ilmeisesti sen ylimääräisen takia ei sitten perusteta aina uutta ryhmää. Mä olen siinä uskossa, että meidän pk:ssa kyllä näin tehdään, mutta voin olla vain naiivi.