Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista,että lapsi

Vierailija
05.02.2007 |

ei saa jatkaa easkarissa siellä,missä on ollut päivähoidossa. Nyt parhaat kaverukset joutuvat eri paikkaan;((((((

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollistahan se on titenkin on, jos lapsi kuuluu eri koulupiiriin kuin päiväkoti. Lapsellahan on oikeus eskariin omassa piirissään. Yleensä kyllä päiväkodissa jo olevat lapset automaattisesti pääsevät sen pk:n eskariin, mutta jos ryhmät tulee täyteen alueen omista lapsista, niin ilmeisesti sen ylimääräisen takia ei sitten perusteta aina uutta ryhmää. Mä olen siinä uskossa, että meidän pk:ssa kyllä näin tehdään, mutta voin olla vain naiivi.

Vierailija
2/2 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mutta älä tuhlaa energiaasi taistelemalla tuulimyllyjä vastaan. Lapsesi saa varmasti uusia kavereita uudessa paikassa. Ja vanhoihin voi pitää yhteyttä vapaa-ajalla.



Eikös ole ihan hyväkin asia, että lapsesi tutustuu jo valmiiksi tuleviin koulukavereihinsa eskarissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän