Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko munasolujaan luovuttaneita paikalla?

Vierailija
17.03.2007 |

Mikäli minut siihen hyväksytään, luovutan munasolujani sukulaiselleni.

Tiedän jo toimenpiteet mitä hoito vaatii, mutta muutamat muut asiat askarrutavat mieltä...

Miten selitän poissaoloni töistä...olenko sairaslomalla vai " omalla lomalla" ?

Hoidot eivät ole mahdollisia omalla paikkakunnallani, joten esim. ultrassa käyntiin menee koko päivä. Voinko pyytää sukulaistani korvaamaan minulle menetetyn palkan/vapaapäivän vai kuulostako ahneelta?

Näistä asioista ei ole vielä puhuttu, jotenkin vaikea alkaa puhumaan rahasta tässä asiassa.

Oletteko joutuneet pitämään sairauslomaa luovutuksen jälkeen? Tarvitseeko vielä käydä jossain tarkastuksessa sen jälkeen? Miten nopeasti oma hormonitoiminta palautuu? Minulla on kuparikierukka, pitääkö se poistaa? (kysyin terveydenhoitajaltani sitä, mutta hän ei tiennyt)

Kertokaan kokemuksianne, kiitos!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi