Lue keskustelun säännöt.
Huh, bilsanope kuvaili synnytystä lapsellemme " kuin isona kakkahätänä" !
17.03.2007 |
Kamalaa, kun tällä tavalla annetaan lapsille vääriä käsityksiä! Pitäisikö ottaa rehtoriin yhteyttä?
Kommentit (3)
Minusta tuntuu, että joskus olen joutunut synnyttämään ainakin kilon tai parin painoisen kuulan, kun on ollut vatsa kovalla. :O
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kätilö pisti mut kakkaamaan sängylle, että vauva olisi mahtunut ulos. Täytyy sanoa, että paskan vääntämiseen meni monta minuuttia ja oli tuskallista. Vauva tuli minuutissa ja paljon helpommin kuin kakka.
Siis ponnistusvaihe. Ainakin mulla oli.