Lue keskustelun säännöt.
Mitä sairauksia on lapsellasi/lapsillasi?
10.03.2007 |
Meillä 2 lasta ja molemmat astmaatikkoja. Vanhemmalla myös motorisen kehityksen häiriö.
Kommentit (2)
Lisäksi toinen korvista vuotaa jatkuvasti, bakteeritulehduksen vuoksi.
Sitten on vielä napatyrä, joka kyllä leikataan kohtapuoliin.
Nuoremmalla ei mitään. (kopkop, koputetaan puuta)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Varo vaan, katotaan milloin tulee eka kommentti... =)