Lue keskustelun säännöt.
MITÄ MIELTÄ OOTTE? haalariasiaa....
24.03.2007 |
pojat 2v ja 4v ja uhdet keväthaalarit on, nyt pähkään että pitäskö olla toisetkin, siis varahaalarit?
mistä saisi kivoja, ja toimivia, pirteet värit ja niin et saisi samaan sopivat pipot ja hanskat.
vinkkejä!
kotihoidossa ja paljon ulkoillaan ainakin nyt taas kun tulee kevät :)
miten sinä tekisit?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla