Lue keskustelun säännöt.
Milloin on hyvä ostaa ensimmäisiä rintsikoita/toppimaisia yläosia tytölle?
23.03.2007 |
kertokaa kokeneemmat. heti kun alkaa kehitystä vai milloin? ja millaisia ostetaan?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla