Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIETÄÄKÖ KUKAAN, PALJONKO SIJAISENA TOIMIVA OPETTAJA SAA TUNTIPALKKAA? (ev)

Vierailija
16.03.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka oli noin 17e/tunti

Vierailija
2/11 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin virassa olevillekin.



Sijaisena tosin harvemmin toimii kukaan pätevä opettaja, joten sitten koulutuksen puutteista saa palkan alennusta, jonka määrä riippuu siitä kuinka paljon puuttuu pätevän koulutuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riippuu, opettaako pk:ssa vai lukiossa, ja taitaa sekin vaikuttaa, mikä on sen opettajan palkka (siis ikälisät ym), kenen sijaisena on... tuosta en ole kyllä ihan varma.



mutta joka tapauksessa aineenopettajalla jotain 20¿ kieppeillä. jos on kyseessä lyhyt sijaisuus (olikohan alle 2vkoa?), jos on pitempi, palkka lasketaan kk-palkan mukaan, ja sitten se on alhaisempi.

Vierailija
4/11 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan palkkaa nettona 1600 egee/kk.

Viikossa teen työtä 38 tuntia.

Tuntipalkkani on noin 10,5 euroa.

Vierailija
5/11 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijaisellakin isompi kuin se 20 tuntia. On monistamista, tuntien valmistelua, poissaolojen merkkaamista, Tuntien kulusta raportointia varsinaiselle opettajalle, välituntivalvonnat etc!



Eli jos työtä olisi n 30 tuntia todellisuudessa, niin eipä ole palkka enää kuin 13,3 euroa tunnissa.

Vierailija
6/11 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


sijaisellakin isompi kuin se 20 tuntia. On monistamista, tuntien valmistelua, poissaolojen merkkaamista, Tuntien kulusta raportointia varsinaiselle opettajalle, välituntivalvonnat etc!

Eli jos työtä olisi n 30 tuntia todellisuudessa, niin eipä ole palkka enää kuin 13,3 euroa tunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuntipalkka ei ole kaksinen.

Vierailija
8/11 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUULE! Välitunnin pituus meillä vaihtelee 5-15 min, siitä menee vähintään 5 min siihen että luokka on tyhjentynyt oppilaista, taulu on pyyhitty. Sitten järjestelee tunnin materiaalit pois ja ottaa seuraavia esille... + ne muut aiemmin mainitut työt. Tulepa kuule kokeilemaan ja puhu sitten!



T:vakituinen ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin välitunti ei todellakaan riitä valmisteluihin.



Välitunnilla ehtii juuri ja juuri laittaa edellisen tunnin kamat nippuun ja ottaa uuden tunnin tarvikkeet esille.



Mä en ehdi edes kahville välkällä. Poikkeuksena ruokavälkkä, jos ei ole valvontaa.

Vierailija
10/11 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaiset sitten ovat lyhyet pätkät tuntipalkalla ja saavat tavallaan samasta työstä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä saa 57e?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme