Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun täällä tuosta älykkyysosamäärästä oli puhetta niin kävinpä testaamassa itseni..

Vierailija
25.04.2007 |

87 sain, joten ei kehumista... ;)



Käykääpä testaamassa ja kertokaa tuloksenne täällä. =)



http :/ /www .iqout. com/ index .php

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis yo-merkonomi olen...

Vierailija
2/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskittyä, tein sen 10 minuutissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

llä.

Vierailija
4/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehnyt tämän saman testin jo aikaisemmin..



t: veikkaaja

Vierailija
5/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä oikeasti ihmettelen, että " kukaan" ei " uskalla" laittaa tänne älykkyysosamääräänsä esille. Mehän ollaan täällä nimettöminä... ;)



Tehkää nyt testi hyvät ihmiset...

Vierailija
6/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua alko hermostuttamaan, kun se itse siirtyy eteenpäin. Tieto siitä, että en voi miettiä niin kauaa kuin haluan, estää minua keskittymästä.

Noin kamaliin pitäisi todella keskittyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuloksia esille!!!!!

Vierailija
8/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää nyt ap:lle vastaukset esille älkääkä ujostelko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eli ÄÖ:ni on 85 =)



Ja ei kai kakkonen edes ole väittänyt tehneensä testiä minuutissa...? Tai sitten olen lukihärönen...

Vierailija
10/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksoinpas tehdä sittenkin testin ja aika hätäisesti.. tuloksena 126.



t:veikkaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmasti kehtaa... Mutta me kehdattiin vaikka tulos ei korvia hivele. =)

Vierailija
12/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin kyllä jo etukäteen olevani fiksu...hih hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeeta

Vierailija
14/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli muuten tosi vaikea, huh huh, ihme kun sain edes ton verran...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen fiksuna en silti ole koskaan itseäni pitänyt ainakaan matemaattisesti. Eli aika osuva tulos kaiketi.

Vierailija
16/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 148, eli 2,31% olisi mua fiksumpia tuollaisissa tehtävissä. Highly intelligent (Mensa level). Olen kyllä aina menestynyt näissä nettitesteissä. Riippuu vähän miten mitataan, mutta olen aina siellä 130-150 pisteessä. Kielelliset on mulle vaikeimpia osioita, mutta mulla onkin lievä lukihäiriö. Englanninkielisissä testeisä tosin kertoo ehkä amerikkalaisten kielitaidosta, että saan (lukion englannilla) niistäkin hyvät arviot. Olen taiteenopiskelija tällä hetkellä kotiäitinä. Kokonaiskuvan hahmotus ja luovuus minun erityisvahvuuksia noissa testeissä.

Vierailija
17/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain 137 tästä, ja siitä Tieteen kuvalehden testistä 135!

Vierailija
18/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta. Tuo testi mittaa vain yhdenlaista loogista päättelyä ja hahmotuskykyä. EI todellakaan ole mikään laaja älykkyystesti.

TOISEKSI väsymys heikentää aina tulosta. Jos teis´t testin huonosti nukutun yön jälkeen sait huonomman tuloksen kuin muuten olisit saanut.



Älykkyyttä on niin monenlaista, ettei sitä kuvioilla mitata vaan monipuolisilla testeillä.

Eli jos pärjää hyvin työssä ja elämässä on yks hailee kuinka huonon tuloksen saia.

Vierailija
19/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyn tuohon tulokseen.

Vierailija
20/20 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tästä 120. ja ihan keskittyen. tieteen kuvelhdestä tuli 135. joo, maisterin paperit on.



mutta kiva saada vahvistusta sille etten ole ihan tyhmä.



näihinkin muuten harjaantuu, kun tekee. aikaisemmin en saanut näistä kuviotehtävistä ollenkaan näin hyviä pisteitä.