Onko olemassa yhtään kaunista P:llä alkavaa tytönnimeä?
Siis sellaista ei-hirveän-keksityn-kuuloista? Pinja ja Pihla ovat todella kauniita mutta hirveän yleisiä... tuleeko kenelläkään mieleen?
Kommentit (10)
Paula 22.6.
Pauliina 22.6.
Petra 29.6.
Piia 28.12.
Pilvi 19.4.
Pinja 6.10.
Pirita 7.10.
Piritta 7.10. Pirjo 7.10.
Pirkko 7.10.
Pulmu 1.4.
Päivi 16.6.
Päivikki 16.6.
Päivä 16.6.
Pälvi 19.4.
ei mun mielestä Pinja ja Pihla mitään hirveen yleisiä oo.
Harvinaisemmista Piola ja Piona
Itse pidän juuri nimistä Pinja, Pihla ja Paola. Ei Pinja ole kovin yleinen, jos tykkää Pinjasta anna se.
Miksei kukaan kertonut tästä nimestä aikaisemmin?
Vierailija:
Paskatar, Pissaliisa, Pierupirjo
Paju on kaunis.
Perinteisistä Paula, myös Paola.
Perspano olisi aika hieno. Jotenkin kreikkalaisvivahteinen (äänneasultaan)
Mun mielestä nätti nimi.