Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäisitkö sairaslomalle, jos työsi stressaavuus aiheuttaisi sinulle rytmihäiriöitä?

Vierailija
18.04.2007 |


Minulla on ollut rytmihäiriöitä jo vuosia aina, kun olen stressaantunut ja ylityöllistetty. Nyt tilanne on aivan hirveä. Pääsiäisvapaa helpotti tilannetta, mutta nyt mua taas viedään. Nyt on toista päivää rytmihäiriöitä lähes lakkaamatta. Olo on ihan kauhea.



Sydänfilmit on otettu, eikä kyse ole mistään vakavasta. Lääkäri määräsi minut kahdeksi viikoksi sairaslomalle. Jotenkin en vaan kehtaa jäädä kotiin, kun kyse ei ole mistään vakavasta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kysyn että minkälaisia rytmihäiriösi ovat? Itselläni tiheälyöntisyyttä, pulssi parhaimmillaan ollut 150 jolloin jouduin sairaalaan kylläkin, Stressin olen huomannut pahentavan niitä eli lepää ihmeessä.

Vierailija
2/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä " kohisee" ja päätä särkee. Plääh, kun ottaa aivoon.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kerta todistus, niin sun velvollisuus on jäädä saikulle. Jos sä menet saikulta töihin, niin vakuutus ei korvaa, jos jotain sattuu.



Hoida itses kuntoon, hyvä ihminen!!!

Vierailija
4/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilman muuta!

Vierailija
5/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön lääkkeitä niihin ja jatkotutkimuksiin menossa olen eli ultraan.

Vierailija
6/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsisin vakavasti myös työpaikan vaihdosta, jos mahdollista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet ap?



t. myös rytmihäiriöinen

Vierailija
8/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Eipähän tarvitse enää miettiä duunijuttuja, eikä paljon muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tehdä vähän lyhyempää päivää?

Vierailija
10/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siihen ei ole mahdollisuutta niin sinun on pakko vaihtaa työpaikkaa!!!!!!!! Sydän on kuitenkin niin tärkeä elin ihmisellä. Vaikka häiriöt olisivat nyt vaarattomia niin jatkossa ei välttämättä ole. Jos sydän rasittuu jatkuvasti stressin takia niin muutoksia voi tulla ja ne onkin sitten vakavia sellaisia :( Älä nyt hyvä ihminen uhraa terveyttäsi työn takia!!!! Sen kun kerran menettää niin... Ja muuten jatkuvasta kiireestä ja paineista tulee muitakin sairauksia ihmisille ajan kuluessa.