Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku sanoa mitä maksaa pakastealkioiden sopimuksen jatkaminen? siis meinaan

Vierailija
03.04.2007 |

että meillä jäi pakkaseen 5 alkiota ja pakastesopimus on 3 vuotta mutta haluaisin jatkaa sitä jos sattuu että ekalla passilla tärppää. Ollaan oltu oulun yksityisellä hoidoissa ja saimme kohta vuosi sitten pojan ivf:llä siitä hoidosta jäi ne 5 pakkaseen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla