Lue keskustelun säännöt.
Mista noille misseille loydetaan aina niin kauhean huonosti istuvat uikkarit? Myydaankohan niita edes kaupoissa? Nayttavat ihan Keravan vankien ompelemilta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
uusi managerikaan ei ole moiseen epäkohtaan puuttunut???