Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies pisti insuliinia itseensä, vaimolle sakot heitteillepanosta
19.06.2012 |
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012061915729794_uu.shtml
oho, en muuta sano.
Kommentit (2)
että pitää soittaa ambulanssi, jos näkee toisen tiedottomassa tilassa. Tämä nainen oli vaan antanut miehensä kuolla.
Ei ole kyse siitä, että pitäisi vahtia toista yötä päivää ettei toinen tapa itseään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
niin naisella on tavallista suurempi huolenpitovelvollisuus?
Voi jumalauta.
Naisen syy kun mies vihdoin onnistuu itsemurhayrityksessään?