Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko trendikäs 32v. kuunnella ja tykätä iskelmästä?

Vierailija
15.05.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 22v joka tykkää iskelmästä.

Vierailija
2/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menee keittämään kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta iskelmä on pienessä määrin ok jopa 32-vuotiaalle nuorelle ja trenditietoiselle ihmiselle. Pahin suomirock ei kuitenkaan sovi tyyliin Yö, Mamba, Popeda. Tuossa genressä tykättävien biisien määrä ei saa noista paria korkeammaksi.



Monet iskelmäartistit ovat nykyisin uudistumiskykyisiä kuten Katri Helena ja Paula Koivuniemi että kykenevät valloittamaan kaikenikäisiä faneja. Toisaalta on myös nuoremman polven artisteja, jotka valitsevat tietoisesti iskelmämusiikin tekemisen. Iskelmän ja nuorisomusiikin välinen raja on minusta hämärtynyt ja se on ihan hyvä asia.



T. 32-vuotias nuori ja trenditietoinen, laajan musiikkimaun omaava nainen ;)

Vierailija
4/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voit kuunnella ihan mitä vaan :)

Vierailija
5/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä iskelmä on hyvinkin kuuma juttu.



Eli vastauksena: totta munassa.

Vierailija
6/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki enemmän muodissa on vanha iskelmä sieltä jostain 50-luvulta. Mut varmasti uudempiankin kipaleita, ainakin jonain vinkeinä remixeinä voi kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voit aina kuunnella ihan mikä kiinnostaa. Nytkin kun tätä viestiä kirjoitan niin mulla soi taustalla Metallican "turn the page". Lukemattomia versioita tästä Bob Segerin alk.per.biisistä. Enkä ole koskaan kulkenut muiden mukana siinä mistä pidän. Kuuntelen 37-vuotiaana vaikka Tapio Rautavaaraa ja levykin on hyllyssä.