Mitä ihmettä tein väärin?
Tapasin jonkin aikaa sitten yhteisessä harrastuksessa mukavan oloisen miehen. Kaikki alkoi siitä,kun mies tuli juttelemaan minulle ja juttu luisti. Viimeisimmät kommentit olivat jo imartelevia, jotka näin varattuna hieman hämmensi. Meillä oli paljon yhteistä keskustelunaihetta ja synkkasi hyvin. Viimeisin keskustelumme päättyi siihen, kun mies kertoi hieman vihjaten, ettei vaimon kanssa vissiin ole muuta yhteistä kuin osoite. Sen jälkeen mies ei ole ollut tuntevinaankaan. Asia muuten ok,mutta jäi mietityttämään yhtäkkinen muutos. Mitä tapahtui?
Kommentit (10)
kiinnostuneesti, kun hän ilmoitti, että vaimon kanssa ei ole muuta yhteistä kuin osoite.
kun aloituksessasi et kerro ollenkaan mitä sinä teit, vaan mitä mies teki. Aloitapa siis uudelleen ja selkeämmin.
Ilmeisesti et vastannut hänelle jotenkin kiinnostuneesti, kun hän ilmoitti, että vaimon kanssa ei ole muuta yhteistä kuin osoite.
että aloittaja oli vailla kaverisuhdetta, jossa hiukan flirttiä mukana ja ajatteli koko ajan heidän olevan kavereita. Mies taas ajatteli, että saa aloittajasta sivusuhteen. Mies siis oli ilmeisesti heti liikenteessä sillä mielellä, että haluaa muutakin kuin kaveruutta, ap taas ei.
se olisi varmaankin halunnut sinulta seksiä eikä pelkkää flirttailua/kaveruutta. Voi toki nainen ja mies olla kamuja, mutta tehän flirttailitte- se ei ole mitään kamuilua.
sinulta reaktiota uutiseen. Siis jonkinlaista vastausta siihen, haittaako hänen voimassa oleva avioliittonsa sinua. Mies saattoi haluta antaa sinulle perääntymismahdollisusden jo tässä vaiheessa, ja tulkitsee nyt, että halusit perääntyä.
mies kertoi hieman vihjaten, ettei vaimon kanssa vissiin ole muuta yhteistä kuin osoite. Sen jälkeen mies ei ole ollut tuntevinaankaan. Asia muuten ok,mutta jäi mietityttämään yhtäkkinen muutos. Mitä tapahtui?
Odottaa sinun vastausta mutta koska on herrasmies, antaa sinulle tilaa
sinulta reaktiota uutiseen. Siis jonkinlaista vastausta siihen, haittaako hänen voimassa oleva avioliittonsa sinua. Mies saattoi haluta antaa sinulle perääntymismahdollisusden jo tässä vaiheessa, ja tulkitsee nyt, että halusit perääntyä.
mies kertoi hieman vihjaten, ettei vaimon kanssa vissiin ole muuta yhteistä kuin osoite. Sen jälkeen mies ei ole ollut tuntevinaankaan. Asia muuten ok,mutta jäi mietityttämään yhtäkkinen muutos. Mitä tapahtui?
Nyt ymmärrän yskän ja otan itsekkin askeleen taaksepäin. Molempien harrastuksien kannalta en lähde jatkossa tohon touhuun mukaan. Harmi kun luulin että mies ja nainen voisi olla ystäviä. Ap.
Odottaa sinun vastausta mutta koska on herrasmies, antaa sinulle tilaa
jos haluaa aloittaa sivusuhteen :).
niin se on heti vonkaamista. Eikö mies ja nainen voi olla kamuja keskenään.
miestä alkoi nolottaa tällainen avautuminen.
Ja en voi tajuta mistä teitä naisia tulee, jotka heti olette kuumana, jos vain joku mies vähänkin flirttailee. Kotona on oma mies, mutta siitä viis heti kun vähänkin jollekin kelpaisi, vaikka tuo toinenkin olisi varattu.
Hooh.
Ja aina näillä varatuilla miehillä on se sama laulu, että vaimon kanssa ei ole enää mitään ei seksiäkään!
Joopa joo.