Onko ketään ruotsinkielistä paikalla?
Mitä laulatte syntymäpäivänä onnittelulauluksi? Ja må hon/han leva vai joku muu?
Kommentit (7)
Kaksi jatkokysymystä: mitä lauletaan yli satavuotiaille, jos lauletaan Ja må han/hon leva? Ja onko Paljon onnea vaan -laulusta olemassa ruotsinkielistä versiota?
Ap
Ja hyvä kysymys, mitä lauletaan yli 100-vuotiaalle :D En olekaan kenellekään 100-vuotiaalle vielä laulanut (millään kielellä), mutta ehkä laulaisin ennemmin muutenkin tuota Ha den äran idag :)
Ja hyvä kysymys, mitä lauletaan yli 100-vuotiaalle :D En olekaan kenellekään 100-vuotiaalle vielä laulanut (millään kielellä), mutta ehkä laulaisin ennemmin muutenkin tuota Ha den äran idag :)
Sanoisitko, että tuo Ja må hon leva olis kuitenkin enemmän riikin- kuin suomenruotsalainen juttu?
Ap
..."när hon/han har levat uti hundrade år, då ska hon/han leva uti tusende år..."
..."när hon/han har levat uti hundrade år, då ska hon/han leva uti tusende år..."
Me ollaan miehen kanssa mietitty, että mitä tosiaan yli satavuotieille lauletaan. Oon kyllä varmaan kuullut tämän säkeistön, kuulostaa tutulta.
Ap
o när hon ha levat uti hundrade år, då ska hon skjutas på en skottkärra fram =D
mutta myös tuota joskus.