Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko mycoplasmaa liikkeellä uudellamaalla?
07.06.2012 |
Mulla ja pojalla inhottava flunssa, kaikki viittaa mycoon..saiskohan lääkäriltä antibiootit?
Kommentit (3)
en oo kuullut, mun lapsellani kyllä juuri inhottava tauti: kuumetta ollut monta päivää 38-39,5 ja yskää on, ei muita flunssan oireita. Voiskohan olla sitä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en oo kuullut, mun lapsellani kyllä juuri inhottava tauti: kuumetta ollut monta päivää 38-39,5 ja yskää on, ei muita flunssan oireita. Voiskohan olla sitä?
Mun lapsella oli ihan just samanlaiset oireet. Käytiin lääkärissä ja tavallinen virusinfektio oli kyseessä. Nyt reilu viikko taudin alkamisesta kuumetta ei enää ole, yskä vielä jatkuu.
Alue: Aihe vapaa
todettiin (Helsinki)Menkää verikokeeseen, siitähän tuo selviää ja saatte oikean hoidon.