Lue keskustelun säännöt.
Muita jonka mielestä Bo Bice on ihana?
Kommentit (2)
siis ensin rokkaa, sitten hempeilee istuen -- seuraavaksi yksi heviveto ja sitten on odotettavissa yksi punkahtava/boheemi poppisovitus...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
käykää kattomassa youtubesta kun se laulaa Drift away....ihanaa!