Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vatsatauti ilman oksentamista/ripulia? Vai mitä tää nyt on..?
16.05.2012 |
Lapsi sairasti viikonloppuna kunnon ripuli/oksutaudin. Minä jo ajattelin, että selvisin, mutta eilen illalla tuli huono, etova olo ja nousi kuume. Vatsa ei ole kipeä, mutta olo on kuumeen takia huono, lihaksia särkee jne.
Voiko vatsatauti olla tällainenkin vai onko mulla joku muu juttu?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä 10v oli tosi kipeä koko yön, käytiin aamulla päivystyksessä tsekkaamassa onko umpisuolentulehdus. Ei ollut. Ei siis rupulia, oksennusta eikä edes kuumetta.