Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko raskaustesteissä käytännössä eroja?
12.04.2012 |
Kyselen, kun olen apteekin raskaustestiä tehnyt ja negaa näyttää. Raskausoireet ovat kovat ja jatkuvat. Raskaana ei pitäisi olla (ehkäisy). Ei kai ole mahdollista, että testi vaan tökkii?
Kommentit (2)
Paitsi jos testaa liian aikaisin..onko sulla paljonkin menkat myöhässä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
on testien herkkyys.
Ne kyllä lukee paketissa.
Mekanismi on kaikissa sama, eli reagoivat hcg-hormoniin.
Jos sitä on pissassa, testiviiva värjäytyy.
Jos sitä ei ole, testi ei reagoi.