Raskaana olevat
Tykkäättekö siitä kun tutut ja vieraat tulevat taputtelemaan mahaa?
Kommentit (5)
Enkä myöskään tykkää kun mahan koko kommentoidaan. Tai pohditaan mahan muotoa yms. Tai kysellään tulleita kiloja.
Enkä tykkää kun kysytään tulevan vauvan sukupuolta. Kerron jos haluan ja jos en kerro niin en kerro sitä kysymälläkään vaan valehtelen että en tiedä.
ei taputellut kukaan vieras, ja tutuistakin vain semmoiset, joille se oli ihan luontevaa.
Mua ei haitannut mahan kommentoiminen, muodon arvuuttelu tai muukaan siihen liittyvä. Ainoa, mikä ärsytti, oli joskus jonkun kommentti siitä, miten raskaana voi elää ihan normaalia elämää. No en minä ainakaan voinut, mulla oli tosi aikaisesta vaiheesta kipeä ja etisen istukan takia mun piti olla aika varovainen.
juuri. Jos on todella hyvä kaveri niin saa tulla koskemaan, mutta muuten ei.... ja sitten jos kysytään laskettua aikaa, niin sitten aletaan hämmästelemään miten iso tai pieni maha on. UGH.
ei saa tulla koskemaan. Mulla on muutenkin aika iso se "oma alue" ja ahdistun liian lähelle tulevista ihmisistä.
Myös ne "tuo on ihan selvä tyttö/poikamaha" on ärsyttäviä. Tekisi mieli tokaista että missä kohtaa sillä mahalla ne sukupuolielimet on.
Anoppi, joka ei ole minulle läheinen, on yhtäkkiä kokenut oikeudekseen tulla taputtelemaan mahaani. Samalla kommentoi mitä minun pitäisi syödä ja tehdä. Kohta alan tekemään samaa hänelle.
Puolitutut ärsyttävät koska he juttelevat mahalleni, eivätkä minulle. Katsovat siis puhuessaan mahaani, eivätkä silmiäni.
argh.
En tykkää ollenkaan varsinkin jos joku puolituttu tulee kyykistelemään ja juttelee siinä vatsan tasolla taputellen sitä.
Asia erikseen oma mies ja esikoinen. Siitä tulee hyvä mieli kun he silittelevät ja pussaavat masua :)
http://www.maternitique.com/shop/products/588/hands-off-my-bump-pregnan…