Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Mistä viimeksi iloitsit?
21.03.2009 |
Minä iloitsin, kun lapseni oppi tällä viikolla lukemaan.
Mites muut?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun 7-vuotias viikaripoikani lauloi mukana virttä mummonsa syntymäpäivillä, se teki mut iloiseksi
silittelin lastani uneen pinnasängyn pinnojen välistä. Lapsi katsoi mua, hymyili ja sitten pungersi itsensä ylös ja painoi posken poskeani vasten. Tuntui ihanalta. Olen niin onnellinen, kun vuosien odotuksen jälkeen saan kokea tällaisia hetkiä.
Hän sai autokaupan yhteydessä vaihdossa moottoripyörän. Pelkäsimme, että se jää meille käsiin, mutta tänään se meni kaupaksi. Puuh, huuh!
Alue: Aihe vapaa
veljentyttöni vilpittömästä ihanuudesta, hän oli minulla päivän hoidossa =)