Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Word-asiaa, apua kaivataan!
18.03.2009 |
Millä näppäinyhdistelmällä saa muutettua fontin alaviitteeksi? Tietäisikö joku?
Kommentit (6)
Taitaa tosiaan olla uudempi versio, vuotta en muista.
t.ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mut tarkoitatko siis alaviitteen (Insert-reference-footnote) tekoa vai ns. subscriptiä (Format-Font-Subscript)
tarkoitin subscriptiä eli siis alaINDEKSIÄ!
t. ap
että mikä versio sulla oikein on. Mulla Word 2003 ja hyvin toimii tuo mainittu yhdistelmä
T. 4
Alue: Aihe vapaa
ALT O+F+B
testasin word 2000:lla, en tiedä jos sulla on uudempi versio