Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikkosten pojat laulavat :)
Kommentit (6)
ovat, toivottavasti vanhemmat osaavat arvostaa lastensa persoonia, eikä yritetä muokata jotain ihme herramajureita. Pienet lapset on ihania, vaikka vanhemmat olisi minkälaisia hömpsäntuusia tahansa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ovat, toivottavasti vanhemmat osaavat arvostaa lastensa persoonia, eikä yritetä muokata jotain ihme herramajureita. Pienet lapset on ihania, vaikka vanhemmat olisi minkälaisia hömpsäntuusia tahansa
Komppaan sua ja toivon, ettei heistä tosiaan kasvateta pikkumajureita tai täydellisiä kotiäidin puolisoita... Lapset on aina ihania ja viattomia. Toivon kaikkea hyvää näille pojille!
Onko se vaan "epämuodostuma", vai mitä?
on kyllä aineksia vuoden turhimmaksi julkkikseksi
Alue: Aihe vapaa
..