Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään ulkona vajaan vuoden ikäisen lapsen rattaissa, joka oli puettu

Vierailija
21.04.2008 |

äitiyspakkauksen kevytvanupukuun, siis siihen missä vaalean vihreitä raitoja. Käsissäkään ei ollut mitään. Päähinen oli ihan lämpöisen näköinen ja kengät myös. Kiinnitin huomiota kun jotenkin näytti palelevan näköiseltä lapsi kun istua kyhjötti rattaissa. Täällä pääkaupunkiseudulla siis olen.



Mitä mieltä? Itse olen niin vilukissa että ehkä turhaan jäin miettimään ja säälimään lasta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän alle vuoden ikäsellä oli samainen vanupuku, jonka alla oli villapuku. Lisäksi äp:n tumput, töppöset ja hattua. Tumppujen alla oli ohuet lapaset ja töppösten alla villasukat.

Ei ollut vauvalla kylmä eikä kuuma.

Vierailija
2/11 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauvalla oli tänään kevytvanupuku, kypärämyssy ja villasukat. Liikuimme autolla ja lapsi oli kuumissaan vaikka muutaman minuutin olikin ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pistää takas ko menee ulos?!

Ne on silleen irtonaisia ne vaatteet, niitä voi lisätä ja vähentää

Vierailija
4/11 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen suoritus!

Vierailija
5/11 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani siis ei ollut tarvetta tumpuille.

Tänäänkin oli kädet paljaana ja silti oli kuumissaan.

Vierailija:


ja pistää takas ko menee ulos?!

Ne on silleen irtonaisia ne vaatteet, niitä voi lisätä ja vähentää

Vierailija
6/11 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunuissa/rattaissa ollut taatusti vielä joku kuomu päällä, niin mahtanut lapsi hikoilla. Ainakin omamme oli kuumakalle ja enemmän olen nähnyt näihin aikoihin niitä lapsia, jotka on päästä varpaisiin topattu ja naama punoittaa kunnolla ja lapsi huutaa kuumuutta. Tuoreet vanhemmat eivät keksi syytä miksi vauva huutaa :( Surullista katsottavaa sekin ja joskus olen siihen puuttunutkin. Ihan nätisti siis todennut jotain tyyliin: Meidänkin lapsella oli liikaa vaatetta päällä eilen ja huusi myös pää punaisena.

Vierailija:


äitiyspakkauksen kevytvanupukuun, siis siihen missä vaalean vihreitä raitoja. Käsissäkään ei ollut mitään. Päähinen oli ihan lämpöisen näköinen ja kengät myös. Kiinnitin huomiota kun jotenkin näytti palelevan näköiseltä lapsi kun istua kyhjötti rattaissa. Täällä pääkaupunkiseudulla siis olen.

Mitä mieltä? Itse olen niin vilukissa että ehkä turhaan jäin miettimään ja säälimään lasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällä normaalit sisävaatteet + ruskovillan villahaalari ja tuo sama " pahamaineinen" vanupuku. lisäksi oli pipo (+haalarin huppu), äp:n paksuhkot tumput ja sukat.

nukkui makuupussissa joka oli auki.. just sopivasti oli ainakin täällä itä-suomessa tuo vaatemäärä!

Vierailija
8/11 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


äitiyspakkauksen kevytvanupukuun, siis siihen missä vaalean vihreitä raitoja. Käsissäkään ei ollut mitään. Päähinen oli ihan lämpöisen näköinen ja kengät myös. Kiinnitin huomiota kun jotenkin näytti palelevan näköiseltä lapsi kun istua kyhjötti rattaissa. Täällä pääkaupunkiseudulla siis olen.

Mitä mieltä? Itse olen niin vilukissa että ehkä turhaan jäin miettimään ja säälimään lasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun 3-kuukautinen veti tänään neljän tunnin päiväunet samoissa varusteissa. Päällä oli body, housut, sukat käsissä ja jaloissa, vanupuku ja ruskovillan silkkimyssy. Vaunujen kantopussissa oli ilman muita peitteitä.

Vierailija
10/11 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan tullut pienelle kuuma ja äiti aukassu puvun.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattaat äitiyspakkauksen haalarissa :D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan