Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
meille syntyi viime yönä tyttölehmä-tulkaa hakemaan ternimaitoa,siitä saa vaikka mitä namia pöydänantimiksi.
Kommentit (5)
Kotipitäjässä ei sitten muuta ollutkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meiltä käytiin juuri pakaste tyhjäämässä kun lihaeläinten kasvattajalla on poikimasesonki ja emät eivät ole kaikki suostuneet imettämään. Kyläkoululta saan tyhjiä maitopurkkeja, joihin on hyvä pakastaa.
t. toinen lypsykarjaa hoiteleva
meille syntyi viime yönä tyttölehmä..
Meilläkin on juustomaitoa pakastimessa. Se on kovaa herkkua kavereiden tullessa lapsineen kylään, pannaria menee peltisotalla.
Itse en ymmärrä herkun erinomaisuutta, oma kiintiöni lienee jo syöty täyteen.
Alue: Aihe vapaa
En ookaan vuosiin syönyt ternimaitojuttuja...pannari namia...