Lue keskustelun säännöt.
Onkohan työnantajalle sama onko naistyöntekijällä 2 vai 3 pientä lasta?
17.04.2008 |
Onko 2- ja 3-lapsiset samassa kastissaan ja lapsettomat omassaan? Onko sitä huonompi mahdollisuus työllistyä, mitä enemmän on lapsia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos nimittäin nainen jää aina kotiin jos lapsi sairastuu, niin vaikuttaahan se jos lapsia 2 tai 3. Sen sijaan jos yhden lapsen äiti jää aina kotiin, ja kahden lapsen äidillä vuoroin mies ja naapurissa asuvat isovanhemmat, niin enpä tiedä kumpi vahvemmalla.
Korostaisin varmaan haastattelussa että sinulla on järjestelyt ja turvaverkko kunnossa.