Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toipuuko liitto pettämisestä?

Vierailija
02.04.2008 |

Kertokaa, onko mahdollista, että liitto toipuisi pettämisestä? Jos toinen on elänyt suhteessa muutaman kuukauden seksin takia, voiko sellaista antaa anteeksi? Ja jos antaa anteeksi, voiko se liitto olla enää koskaan hyvä ja onnellinen vai onko petetyllä osapuolella aina se epäilys ja syyllistys takana?



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pettänyt seksin takia ?

Jokatapauksessa riippuu miten pettämisen jälkipyykki hoidetaan ja petetystä tietenkin. Jos pettäjä suostuu käymään asioita läpi ja kumpikin saa järjellisen syyn pettämiseen niin tottakai jos petetystä tuntuu siltä että yli pääsee, suhteella on mahdollista onnistua.



Raskasta se on, eikä loukkaus unohdu koskaan mutta sen kanssa pystyy elämään ja suhde on ainakin tyydyttävä.

Helpompaa on aloittaa uusi suhde toisen kanssa. Suosittelen sitä lapsettomissa suhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän