Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mikä avuksi kun niska ja selkä
15.01.2006 |
ihan jumissa,kamala pääkipu johtuu niskoista. Olen raskaana niin eihän mobilattia saa käyttää? Ja miten on hieronnan suhteen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta jos et ole käynyt aikaisemmin, varmista asia.
Itse olen käynyt raskauksien aikana.
Ristiselkää ei voi raskauden aikana hieroa.
Alkuraskaudessakin voi olla rinnat arat, silloin on hyvä jos laittaa vaikka pehmeä pyyhkeen rintojen alle. Ja kun vatsa alkaa kasvaa, voi hierontapöydän (jos se on kunnollinen) muokata istuvaa hieronta-asentoa tukemaan.