Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion lopettaa tinderin käytön ja elää itselleni

Vierailija
06.01.2025 |

En enää jaksa tinderiä. Olen 35v. nainen ja siellä on pelkkiä jämäpaloja ilman käytöstapoja. Harmittaa, koska olisin halunnut lapsia ja miehen, mutta en enää jaksa tätä deittailua! Kaikilla kavereillanikin on jo lapsia ja aviopuolisot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kertoo kaiken tarpeellisen henkilöstä jos hän on Tinderissä.

Vierailija
2/11 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen,että siirryt manifestointiin. Se toimii oikeasti! Universumille tilaus vaan tilille niin alkaa tapahtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, kohta sinun kaverit alkavat eroilemaan, vielä ehdit napata kaverin entisen. Toivo että kaverin exä ei ole ehtinyt käydä vasektomiassa niin vielä saat perheen perustettua, Zemppiä sinulle.

Vierailija
4/11 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mainitsit vain tinderin?

Jos et jaksa tinderiä niin lataa kännykkääsi:

Bumble

Hinge

Okcupid

FB dating

Vierailija
5/11 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. 💙

Vierailija
6/11 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama :( Mutta en kyl oo ees testannut Tinderiä vielä koskaan. Pakko vaan tehdä tästä sinkkuelämästä niin hiton kivaa että kun se oikea tyyppi osuu kohdalle niin sitä jää jopa miettimään et onko sen arvoista :D Ja jos ei ole, niin aina voi palata omaan sinkkukuplaan takaisin <3 n32

Vierailija
7/11 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päätös. Viimeisimmän eroni jälkeen päätin myös elää itselleni. Ikinä en menisi tinderiin. En muutenkaan usko, että tinderissä edes olisi kaikkein laadukkaimmat sinkkumiehet. 

Vierailija
8/11 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapeuttina työskentelevä palstamamma tässä. Tinderissä toki on yliedustettuna ihmiset, joilla on haasteita luoda ja ylläpitää ihmissuhteita. Mutta on siellä ihan tavallisia kivoja ihmisiäkin. Oman mieheni löysin joitain vuosia sitten Tinderistä. Suurin osa parisuhteista nykyään vaikuttaa muodostuvan Tinderissä, kun tutkimuksia ja omaa asiakaskuntaani katsoo. Ja ei, se Tinderissä tapaaminen ei ole syy, miksi pariskuntia minun vastaanotolleni tulee :D 

Vierailija
9/11 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen,että siirryt manifestointiin. Se toimii oikeasti! Universumille tilaus vaan tilille niin alkaa tapahtumaan.

Mutta mitä sä siis pyydät? Ethän voi tietää etukäteen mitä haluat tai tarvitset? Elämä ja eläminen on jotain ihan muuta

Se että sä toivoisit jotain, ja saisit sen? Ei kuulosta millään tavalla hyvältä asialta 

Vierailija
10/11 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole pelkkiä jämäpaloja ilman käytöstapoja. Minä en ole jämäpala ja minulla on käytöstavat. Turhauttava Tinder kyllä on. Ilmeisesti naiset saavat enemmän kuraa niskaansa siellä. Minulle on oltu ihan asiallisia vaikka treffeistä ei sen kummempaa ole tullutkaan

M42

Vierailija
11/11 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sota yhtä naista kaipaa. T: M43, Tinderin viihdekäyttäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi